Üldtööplaan
Väljavõte 2022/2023 üldtööplaanist
I. Põhitegevused 2022/2023 õppeaastal
Teema: Hea meelega!
Õppe-kasvatustöö:
-
õpimotivatsiooni ja vastutustunde suurendamine õpilastes;
-
õppeainete lõimimise võimaluste kasutamine, projekti- ja e-õppe päevad;
-
Eesti erinevate paikade ja inimestega tutvumine;
-
suhtluspädevuse arendamine koostöö ja eeskuju abil;
-
loodus- ja keskkonnahariduse erinevate võimaluste kasutamine;
-
hügieeniharjumuste kinnistamine;
-
huvi- ja klassivälise tegevuse mitmekesistamine;
-
koostöö teiste haridusasutustega, oma töö tutvustamine.
Personali koolitamine koostööks kolleegide, laste ja lastevanematega ning ainealaseks arenguks.
II. 2022/2023 õppeaasta eesmärgid ja ülesanded
1. Õppe- ja kasvatustöö
Üldeesmärk: LAPSED TUNNEVAD HUVI IGAPÄEVAELU JA ÜMBRITSEVA VASTU NING OSKAVAD OMA HUVE RAKENDADA ENNASTJUHTIVATE ÕPPIJATENA JA SÕBRALIKE KAASLASTENA
Alaeesmärgid:
-
kõik õpilased on saavutanud õppekavas nõutavad õpitulemused vastavalt oma arengutasemele;
-
lapsed väärtustavad ja järgivad viisakusnorme, sõbralikkust, tervislikku eluviisi ning omavad laia silmaringi, tunnevad kodukoha ja Eesti inimesi ja nende tegevusalasid;
-
aktiivõppe raames toimub kõigi viie meele arendamine;
-
õpilastel on suurenenud õpimotivatsioon ning iseseisvus ja vastutustunne õppetöös;
-
toimib õppeainete lõimimine (õppekäikude, projektipäevade ja ühistegevuste kaudu);
-
võimekatel lastel on võimalus osaleda aineolümpiaadidel ja konkurssidel;
-
kaasava hariduse põhimõtteid rakendades toimib AEV laste ja HEV õpilaste sihipärane arendamine, IÕK rakendamine;
-
töötavad õppekava täitmist toetavad mitmekesised aineringid.
2. Eestvedamine ja juhtimine
Üldeesmärk: TOIMIB ÜHISTEL VÄÄRTUSTEL PÕHINEV OSALUSJUHTIMINE
Alaeesmärgid:
-
personal osaleb ja teeb koostööd ühisürituste ettevalmistamisel ja läbiviimisel;
-
pedagoogid teevad koostööd õppe ja kasvatustöö planeerimisel, läbiviimisel ja analüüsimisel ning dokumentatsiooni kaasajastamisel;
-
õpilasesindus osaleb koolitöö elavdamisel ja töö planeerimisel ning läbiviimisel;
-
töötajate, lastevanemate, laste ja koolipidaja rahulolu on hea;
-
on tagatud ohutus lasteasutuse sise ning väliskeskkonnas.
3. Personali juhtimine
Üldeesmärk: LASTEASUTUSES TÖÖTAB KUTSEOSKUSI VÄÄRTUSTAV NING TERVIST HOIDEV JA EDENDAV KOOSTÖINE PERSONAL
4. Koostöö huvigruppidega
Üldeesmärk: HUVIGRUPID ON TOEKS LASTEASUTUSE ARENGULE
Alaeesmärgid:
-
hoolekogu on kaasatud asutuse 2024. aasta eelarve ning uue õppeaasta üldtööplaani koostamisse;
-
õpilasesinduse töö tulemusena on suurenenud õpilaste omaalgatus ürituste organiseerimisel ning on tehtud ettepanekuid uue õppeaasta töö planeerimiseks;
-
lapsevanemad osalevad aktiivselt ühiste põhimõtete rakendamises väärtushinnangute kujundamisel;
-
toimub koostöö külakogukonna, sihtasutuste ja fondidega ning valla teiste asutustega õppetegevuse läbiviimise mitmekesistamiseks.
5. Ressursside juhtimine
Üldeemärk: OPTIMAALNE RESSURSSIDE KASUTAMINE TAGAB ÕPPE-KASVATUSTÖÖKS JA TÖÖKESKKONNAKS TOETAVA KESKKONNA
I. Põhitegevused 2022/2023 õppeaastal
Teema: Hea meelega!
Õppe-kasvatustöö:
-
õpimotivatsiooni ja vastutustunde suurendamine õpilastes;
-
õppeainete lõimimise võimaluste kasutamine, projekti- ja e-õppe päevad;
-
Eesti erinevate paikade ja inimestega tutvumine;
-
suhtluspädevuse arendamine koostöö ja eeskuju abil;
-
loodus- ja keskkonnahariduse erinevate võimaluste kasutamine;
-
hügieeniharjumuste kinnistamine;
-
huvi- ja klassivälise tegevuse mitmekesistamine;
-
koostöö teiste haridusasutustega, oma töö tutvustamine.
Personali koolitamine koostööks kolleegide, laste ja lastevanematega ning ainealaseks arenguks.
II. 2022/2023 õppeaasta eesmärgid ja ülesanded
1. Õppe- ja kasvatustöö
Üldeesmärk: LAPSED TUNNEVAD HUVI IGAPÄEVAELU JA ÜMBRITSEVA VASTU NING OSKAVAD OMA HUVE RAKENDADA ENNASTJUHTIVATE ÕPPIJATENA JA SÕBRALIKE KAASLASTENA
Alaeesmärgid:
-
kõik õpilased on saavutanud õppekavas nõutavad õpitulemused vastavalt oma arengutasemele;
-
lapsed väärtustavad ja järgivad viisakusnorme, sõbralikkust, tervislikku eluviisi ning omavad laia silmaringi, tunnevad kodukoha ja Eesti inimesi ja nende tegevusalasid;
-
aktiivõppe raames toimub kõigi viie meele arendamine;
-
õpilastel on suurenenud õpimotivatsioon ning iseseisvus ja vastutustunne õppetöös;
-
toimib õppeainete lõimimine (õppekäikude, projektipäevade ja ühistegevuste kaudu);
-
võimekatel lastel on võimalus osaleda aineolümpiaadidel ja konkurssidel;
-
kaasava hariduse põhimõtteid rakendades toimib AEV laste ja HEV õpilaste sihipärane arendamine, IÕK rakendamine;
-
töötavad õppekava täitmist toetavad mitmekesised aineringid.
2. Eestvedamine ja juhtimine
Üldeesmärk: TOIMIB ÜHISTEL VÄÄRTUSTEL PÕHINEV OSALUSJUHTIMINE
Alaeesmärgid:
-
personal osaleb ja teeb koostööd ühisürituste ettevalmistamisel ja läbiviimisel;
-
pedagoogid teevad koostööd õppe ja kasvatustöö planeerimisel, läbiviimisel ja analüüsimisel ning dokumentatsiooni kaasajastamisel;
-
õpilasesindus osaleb koolitöö elavdamisel ja töö planeerimisel ning läbiviimisel;
-
töötajate, lastevanemate, laste ja koolipidaja rahulolu on hea;
-
on tagatud ohutus lasteasutuse sise ning väliskeskkonnas.
3. Personali juhtimine
Üldeesmärk: LASTEASUTUSES TÖÖTAB KUTSEOSKUSI VÄÄRTUSTAV NING TERVIST HOIDEV JA EDENDAV KOOSTÖINE PERSONAL
4. Koostöö huvigruppidega
Üldeesmärk: HUVIGRUPID ON TOEKS LASTEASUTUSE ARENGULE
Alaeesmärgid:
-
hoolekogu on kaasatud asutuse 2024. aasta eelarve ning uue õppeaasta üldtööplaani koostamisse;
-
õpilasesinduse töö tulemusena on suurenenud õpilaste omaalgatus ürituste organiseerimisel ning on tehtud ettepanekuid uue õppeaasta töö planeerimiseks;
-
lapsevanemad osalevad aktiivselt ühiste põhimõtete rakendamises väärtushinnangute kujundamisel;
-
toimub koostöö külakogukonna, sihtasutuste ja fondidega ning valla teiste asutustega õppetegevuse läbiviimise mitmekesistamiseks.
5. Ressursside juhtimine
Üldeemärk: OPTIMAALNE RESSURSSIDE KASUTAMINE TAGAB ÕPPE-KASVATUSTÖÖKS JA TÖÖKESKKONNAKS TOETAVA KESKKONNA